niedziela, 25 marca 2012

Sezon wycieczkowy 2012 ogłaszam za rozpoczęty!

Sezon wycieczkowy 2012 ogłaszam za rozpoczęty!  Dzisiaj ranek nie zapowiadał tak pieknej i słonecznej pogody. Ale koło południa wyszło cudownie piekne słoneczko, więc postanowilismy z mężem wybrać się na upragnioną pieszą wycieczkę w okolice Żagania. Na pierwszy rzut wybraliśmy mój ulubiony Machów. Droga wiedzie wzdłóż rzeki Bóbr. Ja szukałam młodej pokrzywy, a mój mąż robił zdjęcia. Oto migawki z wycieczki:

1. pszczoły już wybudzone


2. droga  do Machowa 







szczaw już rośnie!

3. Idąc do rzeki, dochodzimy do najpiekniejszego mostu kolejowego w Żaganiu


pod mostem

4. Na moście





5. Po drodze przechodzi się pod malutkim mostkiem, mój mąż głową go dotykał, a ma 176 cm wzrostu :-) Na mostku jest znaczek "dziki w lewo" :-)




6. I teraz droga do domu, po drodze przechodzi się mostem koło elektrowni wodnej. Tutaj Bóbr jest chyba najszerszy.



Pieszo przeszliśmy ponad 8 kilometrów. Wycieczka trwała 2,5 godziny. Nawdychaliśmy się cieplutkiego powietrza, więc teraz zapraszam na aromatyczną kawę :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz