poniedziałek, 2 kwietnia 2012

trochę więcej miłości...

Podpatrzyłam ręcznie szyte serduszka, więc też zapragnęłam takie mieć. Uszyłam je z filcu, kupowanych w arkuszach i ozdobiłam je malutkimi też filcowymi serduszkami, do tego wstążeczka. Serducha przywodzą mi na myśl miłość, więc rozdam je w prezencie dla moich bliskich. Dzieki temu wykrzesa się jeszcze więcej miłości... :-)



Jedno serduszko, bordowe "oddam w dobre ręce". Proszę się zapisywać w kolejce. 06 kwietnia wylosuję do kogo poleci.
Pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Ja staję w kolejce pierwsza po serduszko...bordo bardzo mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w przedpokoju mam "galerię otrzymanych serc", z chęcią powiesiłabym tam serce od ciebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. serce o sercu sercem pisało, aby serce o sercu sercem pamiętało ;))pozdrawiam ))Marta Pycha

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za serducho ,pozdrawiam ;))Marta

    OdpowiedzUsuń