poniedziałek, 2 lipca 2012

dieta i nowy blog

Postanowiłam (chyba po raz tysięczny siódmy...) się odchudzać :-) Moja ciocia poleciła mi dietę strukturalną. Widząc jej efekty, a w szczególności poprawę jej zdrowia, zdecydowałam się. Dość sceptycznie podchodziłam do tej diety, ale cóż... nie pierwszy raz się odchudzam.
Po pierwszym miesiącu stosowania dietki schudłam 7 kg :-) Paznokcie są twardsze, włosy przestały wypadać, a i zaparcia zniknęły :-) Jedzonko jest smaczne, tylko wymaga ode mnie poświęcania więcej czasu na przygotowywanie dań, ale warto. Dietkę śmiało polecam.
W związku z tym (też za namową koleżanek) postanowiłam założyć drugiego bloga, na którym zamieszczać  będę przepisy kulinarne w oparciu o tę właśnie dietę.
Zapraszam na:

http://www.strukturalneodzywianie.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz