piątek, 1 marca 2013

mała buteleczka i ....

Skończyły mi się ulubione perfumy, oczywiście kupiłam sobie drugie. Ale popatrzyłam na tą małą buteleczkę i pomyślałam sobie, że ją ozdobię dekupażem. Pomalowałam ją na biało, nałożyłam kwiatka, trochę złocienia i jest ładna ozdoba :-) Buteleczka jest naprawdę malutka, z nakrętką ma 8 cm, a ozdobiona jest przecudna ;-) Już więcej ne będe wyrzucać buteleczek po perfumach :-)

Przy okazji prezentuję nową szydełkową serwetkę :-)


I jeszcze nowe podkładki zrobione na zamówienie :-)








3 komentarze:

  1. Urocza buteleczka i podkładeczki też sliczne:)w weekend tez muszę zrobić dla przyjaciółki podkładeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne podkładki, ale buteleczka po perfumach jest po prostu przepiękna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj kupiłam szydełko i włóczkę i tak patrzę na te piękne podkładki... może zamieścisz na swoim blogu kursik na takie małe cudeńko:)? Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń