czwartek, 25 kwietnia 2013

haftowana spódnica, księżyc i wyróżnienie :-)

Ostatnią sobotę spędziłam na szyciu i jak już się rozpędziłam przy maszynie, to machnęłam jeszcze sobie spódnicę z ładnego haftowanego materiału. Materiał kupiłam za całą, dużą złotówkę :-) I zobaczcie co z tej złotówki wyszło:





Pochwalę się jeszcze umiejętnościami fotograficznymi mojego Męża :-) Wczoraj była piekna pełnia księżyca, więc bez zdjęć się nie obeszło :-)



I dostałam też wyróżnienie od Toja-12 :-) Dziękuję bardzo, choć nie podam dalej, bo musiałabym wyróżnić wszystkie moje ulubione blogi, a jest ich przeogromnie dużo :-)



Witam nowych obserwatorów :-)

6 komentarzy:

  1. ale cudna: spódnica i pełnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnica jest super...lubie takie cos a pelnia ksiezyca godna fotografa-slicznie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna spódnica! Zdjęcie księżyca bardzo udane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica nie w moim stylu - z wiadomych powodów - młoda zbuntowana dusza ;) gratuluje za wyróżnienie!

    Chciałam donieść, że u mnie już kolejna zapisana kartka z pamiętnika - refleksje i przemyślenia. Liczę po raz kolejny na subiektywną opinie.
    kindofeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wpadłam na moment....a tu takie cudo:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu dodaje komentarz pod postem..Na wstępie chciałam podziękować bardzo za Twoją opinię - dla mnie znaczy ona wiele. Jednocześnie chcę jeszcze wspomnieć, że u mnie pojawiła się kolejna zapisana kartka w pamiętniku a tam mnóstwo pytań bez odpowiedzi. Mam nadzieje, że po raz kolejny wyrazisz subiektywną opinię ;) Pozdrawiam!

    kindofeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń