poniedziałek, 22 kwietnia 2013

już jest! duży okrągły obrus :-)

Robiłam go bardzo długo, jak na mnie przystało ;-) Prawie cały miesiąc, ale dałam radę ;-) Mój pierwszy, duży obrus szydełkowy ;-) Wzór zaczerpnęłam ze strony "niepamiętamjakiej", kiedyś wydrukowałam, ale nie zapisałam sobie stronki :-)
Obrus ma promień 54 cm, robiłam go białym, bawełnianym kordonkiem Ariadny, szydełko 1,5.

Po co go zrobiłam? Nie wiem, bo nie mam w domu okrągłego stoliczka :-)

Tak więc obrus jest na sprzedaż :-)









Osoby chętne proszę o info na maila: estera.kurek@vp.pl

7 komentarzy:

  1. Piękny obrus :-) Rewelacyjny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj piekny ten obrus...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, okrągły stoliczek możesz sobie dokupić:) Obrusik śliczny i jaki gęsty!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No miesiąc na taki obrusik, to niedługo... piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo piekny jest, serdecznie gratuluje, napracowalas sie, pozdrawiam cieplo,ania

    OdpowiedzUsuń