piątek, 24 maja 2013

no nie wytrzymam! :-)))))

No szok! Przyszłam z pracy do domku, otwieram skrzynkę na listy, a tam duża koperta z zawartością też nie małą. Wpadłam w zachwyt, szybciutko otwieram, nie patrząc od kogo i co widzę?

TO:




 I do tego jeszcze dwie kawusie (wypite w trybie natychmiastowym) i mały kalendarzyk, który jest już w pracy w użytku :-)

Pisk jeden wielki uczyniłam i dopiero po chwili się zreflektowałam i popatrzyłam od kogo  takie cuda :-)
Darczyńcą jest Jola z bloga http://jolagry.blox.pl

Jola, marzyłam o takiej szydełkowej biżuterii! Bransoletki są przepiekne, a kolczyki to prawdziwe dzieło sztuki! Malutkie, szydełkowe kolczyki z maleńkich koralików!

Dziękuję bardzo :-))))))

3 komentarze:

  1. Droga Esterko wygrałaś moją rozdawajkę,mam nadzieję,że branzoletki pasują :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo zareagowałam na paczuszke od Pani :))

    Ucieszyła mnie Twoja opinia pod ostatnim postem. Mam nadzieje, że teraz również zechcesz podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami --> kindofeveryday.blogspot.com Tam post hołdujący ważną dla mnie osobę. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń