poniedziałek, 24 czerwca 2013

na upartego! sznury koralikowo szydełkowe :-)

Dostałam niedawno od Joli z bloga www.jolagry.blox.pl dwie bransoletki z kolczykami, plecione szydełkiem z koralików. Tak się zapatrzyłam w te cuda i  uparłam się, że muszę nauczyć się takie robić :-) Usiadłam, modziłam, modziłam i po czterech godzinach wymodziłam! A że robota wciąga, to napletłam ich tyle :-)






A ta biżuteria przerobiona jest ze starych koralików na zamówienie :-)





Witam serdecznie nowych obserwatorów :-)

5 komentarzy:

  1. Jakie piękne bransoletki! Ale że sama "wymodziłaś" jak to robić, no, no! Ja uczyłam się z filmików z internetu.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja muszę sama, zawsze tak robiłam z wszystkimi robótkami, których się uczyłam :-) Jedynie robótki na drutach udoskonalałam pod okiem mojej przyjaciółki Lilii :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :-)
    Ale jakoś i tak najbardziej podobają mi się te, które zrobiłaś z perełek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudenka robisz...sliczne bransoletki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne Ci wyszły, prawda że wciągają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń