piątek, 12 lipca 2013

upominek od Izabeli :-)

Zostałam dzisiaj obdarowana przez Izę z Zielonej Szkatułki takimi oto cudownościami: 



Od Izabeli naprawdę można się dużo nauczyć w kwestii dekupażu, więc zapraszam na jej bloga: http://zielona-szkatulka.blogspot.com/  
A jak nakazuje zabawa, teraz ja wyślę upominki do 2 pierwszych osób, które zadeklarują chęć udziału. Dwie pierwsze osoby, które pozostawią komentarz pod tym postem zostaną obdarowane. Osoba obdarowana zobowiązuje się wysłać drobne upominki dwóm kolejnym osobom :-) 
Zapraszam :-) 


4 komentarze:

  1. Ja się chętnie przyłączę do zabawy :-) To bardzo miło dostawać prezenty, a jeszcze milej dawać! Pozdrawiam - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CreaDiva poproszę o Twój adres na mojego maila estera.kurek@vp.pl, abym mogła wysłać Ci upominek :-)

      Usuń
  2. Ja też przyłączam się , dawno nic nie dostałam w prezencie , cosik mnie omija ))pozdrawiam serdecznie Esterko ))Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :-) poproszę adres na maila :-)

      Usuń