niedziela, 25 sierpnia 2013

panterkowa bluzeczka :-)

W piątek miałam dzień wolny od pracy. Ale nie byłabym sobą gdybym próżnowała, w szczególności jak się ma urlop :-) Rano, jak tylko sklepy pootwierano, ruszyłam w miasto. Zrobiłam zakupy na weekend, ale przy okazji odwiedziłam kilka sklepów SH. W jednym z nich wypatrzyłam sobie kilka metrów bawełny na torby i inne szyciowe przydasie, kilka metrów podszewek, białe płótna na transfery i hafty i miałam już wychodzić, gdy nagle moim oczom ujawnił się kawałek panterkowego materiałowego "czegoś". Ciągnę spod całej tej sterty ubrań i ciągnę to coś i uwierzyć nie mogę! Trzy metry lekkiej jak mgiełka żorżety w panterkowy wzór! Pooglądałam - żadnych dziur i skaz! Czym prędzej pakuję do koszyka, płacę i biegnę do domu! Szybciutko piorę, prasuję i zaczynam kroić! Rozkładam maszyny, szyję i za dwie godzinki moja Matylda (czyt. manekin) wygląda tak: 






Wzór bluzeczki - Burda "Duże jest piękne" nr 1/2013 model 430. Z przody doszyłam dwa paseczki, wiązane na kokardkę i dopinany kwiatek - broszka, zrobiona z tego samego materiału. 

1 komentarz: