niedziela, 18 sierpnia 2013

sukienka do ślubu :-)

Moja szwagierka na początku września wychodzi na mąż! Poprosiła mnie o uszycie sukienki prostej, skromnej, ale podkreślającej wagę tego dnia. Zaproponowałam taki oto krój i materiał :



Do tego szydełkowa biżuteria z koralików :-) 


Materiał, to koronka na podkładzie satynowym, ale grubszym. Próbowałam odszyć dekolt i pachy tym samym materiałem, ale nie wyglądało to ładnie, więc tylko odszycie pliską. Materiał się nie gniecie i bardzo ładnie się układa na figurze. Sukienka zapinana z tyłu zamkiem krytym. 
Została mi jeszcze jedna sukienka do uszycia - tym razem dla mnie. Musze na ślubie szwagierki też ładnie wyglądać :-) 


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziekuję, to miłe słowa :-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ładna sukienka i piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szwagierka będzie najpiękniejsza w tym wyjątkowym dla niej dniu :-) pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękny fason! Taki w stylu Audrey Hepburn :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie taki styl chciałam osiągnąć i się udało, skoro tak piszesz :-) genialna jesteś! buziaki

      Usuń
  4. ale cudo, piekna sukienka, idealna na slub:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! po ślubie pokażę jak się prezentowała na właścicielce :-) pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepiękna sukienka! A biżuteria idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, starałam się wszystko dopasować :-)

      Usuń
  6. Wyjątkowa , uwielbiam minimalizm pozdrawiam milutko Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna suknia -taka wizytowa i dodatki świetnie dobrane!

    OdpowiedzUsuń