wtorek, 17 września 2013

biżuteria soczyście malinowa :-)

Koraliki Toho jakie użyłam do zrobienia tego kompletu mają piękny soczysty malinowy kolor. Zdjęcia tego tak nie oddają, jak naprawdę są w rzeczywistości. Naszyjnik, bransoletka i małe kolczyki - taki mam ładny komplet :-)))) 
Na 19 października szyję sobie nową kreację, będzie z dodatkiem koloru czerwonego, więc zaczęłam od biżuterii :-))))))) Czyli całkiem od końca, ale mam już materiały w domu i kolorystycznie biżuteria pasuje :-)))) 






Przypominam o moim candy, kto chętny niech się zapisuje :-))))) 

8 komentarzy:

  1. Cudny komplet :-) Pięknie będziesz w nim wyglądała. Już się nie mogę doczekać kreacji, jaką do niego uszyjesz...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kreacja będzie granatowa z dodatkiem czerwonej kraty szkockiej, już niedługo ją pokażę :-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzieki, bardzo lubię czerwony kolor :-)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa Twojej kreacji, granat ,kobalt chaber tej jesieni jest modny i widzę, że Ty nie "zasypiasz gruszek w popiele" tylko już modną kreacje szykujesz:)))

    OdpowiedzUsuń