poniedziałek, 2 września 2013

groszki, satyna i świecące cekiny :-)

W sobotę postanowiłam sobie, że posprzątam pawlacz. Mój - taki robótkowy. Trzymam tam tylko rzeczy, które wykorzystuję w moich robótkach: materiały, włóczki, kordonki, koraliki, muliny, wykroje krawieckie, farby do dekupażu, słoiki i drewno do malowania oraz wiele innych przydasiów ;-) Jak układałam materiały, w ręce wpadł mi dawno temu kupiony duży kawał satyny. Satyna ma w sobie również domieszkę lajkry, jest naprawdę fajna. A wzór? W piękne małe czarne groszki :-) Od razu zabrałam się za krojenie i uszyłam sobie bluzeczkę :-) 





Dekolt marszczony, ozdobiony cekinami. Rękawek troszkę bufiasty. Bluzeczka jest z tyłu wiązana troczkami, które wszyłam na bocznych szwach. Na dole zrobiłam dość szerokie podwinięcie, żeby satyna dobrze się "lała", czyli układała :-) Dorobiłam jeszcze kwiatka :-) 

Od tygodnia, każda moja uszyta rzecz nie jest już anonimowa :-) Mam swoje osobiste metki - 600 sztuk :-)))))) 



Dziki czad! jak to mówi, moja szwagierka :-)))) 

18 komentarzy:

  1. Bluzeczka jest prześliczna, bardzo kobieca i elegancka. Fajnie, że masz już swoje metki, to powód do dumy i radości:) Pozdrawiam Cię gorąco i życzę jak najwięcej sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i również życzę sukcesów :-)

      Usuń
  2. Dziki Czad - czyli nieoswojone państwo afrykańskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzeczka i gratuluje dorobienia się metek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. metki to świetna sprawa ;-) dziękuję

      Usuń
  4. No kurcze, czego się nie dotkniesz to cudeńko wychodzi. A metki - CZAD!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie te kropki :) Jak zwykle, mega precyzja!
    Gratuluję pierwszej metki :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancka bluzeczka, a kropki na topie, życzę satysfakcji z metkowania uszytych kreacji:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzeczka bardzo dobrze się nosi :-) dziękuję

      Usuń
  7. Bluzka jest śliczna. Moja mama mówiła, że z takiej satyny się bardzo dobrze szyje, ale jak szukałam to u mnie trudno było dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam ten materiał kiedyś na allegro i potwierdzam, że dobrze się z niej szyje :-) pozdrawiam

      Usuń