środa, 4 września 2013

nowe torby na zakupy i wyróżnienie:-)

Jedna moja, druga dla Alutki :-) Czerwoną uszyłam z grubego sztruksu, jest dość duża, w środku podszewka z kieszonkami. Żeby nie była zbyt nudna, na przedniej stronie naszyłam ręcznie cekiny w  kształcie duuuuużego serducha :-) 
Dla Alutki uszyłam torbę z bawełnianej zasłonki. Spodobały mi się metalowe obręcze na karnisz i je wykorzystałam, jako element ozdobny torby. I jeszcze kokarda z szyfonu, co przy lekkim wietrze romantycznie powiewa :-) 





I moja torba :-)




Otrzymałam również od http://zielona-szkatulka.blogspot.com wyróżnienie 


Mam odpowiedzieć na kilka pytań: 

1. Jak zrodził się pomysł na pisanie bloga? podpatrywałam inne
2. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu? podniosłam poziom wykonywania moich prac, wzbogaciłam wiedzę z zakresu robótkowania
 3. Co robisz, gdy brakuje Ci pomysłów? nie brakuje, głowa pełna :-)
4. Jakiej techniki chcesz w przyszłości spróbować? sutaszu
5. Marzenie, którego realizację od dawna odkładasz w czasie (bo brak kasy/czasu/zapału)? założenie swojej własnej pracowni krawieckiej, robótkowej 
6. Na co nigdy się nie odważysz mimo chęci zrobienia tego? nie wiem :-)
7. Wieczorem po męczącym dniu najbardziej lubię..... spać:-)
8. Cel Twej najbliższej podróży? Baby Górne :-)
9. Uwielbiam zbierać ...? pieniądze :-)
10. Skąd czerpiesz swoje przydasie? z SH lub wystawek :-)
11. Poleć swoją ulubioną książkę :) Biblia


Zgodnie ze swoim zwyczajem, nie podam wyróżnienia dalej, bo nie potrafię wyróżnić tylko kilka osób, skoro jest Was tak wiele :-) 

Pozdrawiam i witam serdecznie nowych obserwatorów :-) 



14 komentarzy:

  1. Esterko-pooglądałam kilka postów wstecz-...jaka ty dolna babeczka jesteś!!!! cy ty nie mogłabyś mieszkać bliżej..szyłabyś mi bluzeczki,sukieneczki....ach...rozmarzyłam się:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi bardzo Qrko :-) ale mam pomysł: wpadasz do mnie na weekend i wyjeżdżasz z uszytymi bluzeczkami i sukienkami :-))))))) co Ty na to? pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspaniałe torby :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję za pomarańczową bransoletkę i kolczyki!!! :) Co za niespodzianka! :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że bransoletka i kolczyki się podobają :-) oczywiście polecam się na przyszłość :-)

      Usuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i ciepły komentarz:).
    Torba świetna - dobry pomysł wykorzystania metalowych kółek w torbie.
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetny pomysł z tą torbą z zasłonki!
    Ty to jesteś :)))
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyróżnienia i wspieram jeśli chodzi o sutasz, ja nie miałam cierpliwości, a bardzo chciałam się nauczyć:((

    OdpowiedzUsuń
  7. Esterko jesteś kochana,a torba jest super ,przydatna ,i już w użyciu.Gratuluje wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo Aluniu i cieszę, że torba się podoba :-)

      Usuń