piątek, 25 października 2013

biżuteria i męskie postrzeganie kolorów :-)

Otrzymałam niedawno zamówienie na komplet biżuterii koralikowej. W komplecie miała być bransoletka, kolczyki i naszyjnik. Kolor: srebro, świecące :-) 
Zrobiłam więc cały komplet. Naszyjnik ma tutaj 58 cm. 




I dwie bransoletki, jedna z kryształków :-) 


I teraz mała anegdota o męskim postrzeganiu kolorów :-) 
Kolega z pracy przyszedł do mojego biura zamówić dla swojej żony bransoletkę i kolczyki. Pytam się w jakim kolorze. "Żona lubi fiolety. O dokładnie takie!"


:-))))))))))))) 


10 komentarzy:

  1. No i bądź tu mądry:)Lubi fiolet czy czerwony hi hi:)Piękne wszystkie-bez wyjątku.A na manekinie cudna bluzeczka...fioletowa:)Bardzo takie lubię:)Twoje dzieło??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, moje dzieło i niedługo zaprezentuję na blogu :-) Do tej bluzeczki wykorzystałam Malwinko szyfon różowy od Ciebie :-))))))

      Usuń
    2. wow:)Super:)Fajnie kontrastują kolorki:)To już się doczekać nie mogę prezentacji:)Uchyliłaś tylko kawałek...a ja już zakochana w bluzeczce:):)

      Usuń
  2. No tak, skąd ja to znam :) Męskie postrzeganiie kolorów to temat na długą rozprawę :)
    A biżuteria jest śliczna, naprawdę śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplet :-)
    Słyszałam, że mężczyźni znają tylko 3 kolory i wcale to nie są takie, jakie my używamy... ale raczej nazwy ich nie są do przytoczenia w tak szanownym gronie... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mąż tej Pani zabłysnął:)) a komplety są cudne jak wszystkie w Twoim wykonaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. oj Esterko to się Dama tego pana ucieszy z takiego ślicznego kompletu

    OdpowiedzUsuń