poniedziałek, 21 października 2013

mała czerwona i królowa Estera :-)

Dla malutkiej dwuletniej Hani szybko udziergałam małą  chustkę z włóczki Elian Mimi. Zużyłam jeden motek, druty KP nr 3 :-) Szybka, fajna robótka :-) 



A teraz wyjaśniam, dlaczego w tytule wspominam o królowej Esterze :-) Otóż, w sobotę i niedzielę byłam na wyjeździe. Pojechaliśmy z Mężem do Stęszewa, koło Poznania. Natomiast nocleg mieliśmy w Pałacu w Będlewie. Jak zobaczyłam ten pałac, to nóżki mi się ugięły! Piękny! I otoczenie piękne i park! I wszystko tam jest piękne! I jak spacerowałam tak sobie po tym pałacu i dookoła niego, to czułam się jak biblijna królowa Estera, której jestem imienniczką :-) 
Pałac polecam, do zwiedzania i na nocleg :-) 
Kilka ujęć :












Cisza, spokój i koty :-)





12 komentarzy:

  1. Cudowne miejsce :-) Wspaniałe zdjęcia.
    Chusta śliczna - piękny kolor i rewelacyjne wykończenie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Kasiu, a Pałac w Będlewie naprawdę cudowny, polecam bardzo :-) pozdrawiam

      Usuń
  2. O rrrany x 2! Po pierwsze, urocza chusta. Bardzo mi się podobają Twoje poncza i chusty, wiesz o tym :)
    A po drugie, wspaniałe miejsce znalazłaś, uwielbiam takie klimaty :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  3. hihih...dobrźe ,źe źaden Haman wam nie prźesźkodźił:)))...a powieź mi Esterko...cźy w takiej chuście dobierasź ocxka tylko środkiem ,cźy teź po bokach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he, nie było żadnego Hamana :-) w takiej chuście dobieram oczka na "kręgosłupie" i po bokach :-) buziaki

      Usuń
    2. Hamana nie było. Byłem JA!!!

      Usuń
    3. Ty mój kochany "Aswerusie" :-)))))))))

      Usuń
  4. Pięknie! W takim razie odbiór był niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyobrażam sobie jak uroczo i słodko musi wyglądać w tej chuście właścicielka:)) Poznańskie daleko ode mnie ale mam rodzinę w tych rejonach to może kiedyś odwiedzę tą okolicę, pozdrawiam B:))

    OdpowiedzUsuń
  6. warto zobaczyć Będlewo i jego pałac :-) polecam :-)

    OdpowiedzUsuń