środa, 9 października 2013

pomarańczowa tunika i rocznica ślubu :-)

W sobotę w ulubionym sklepie z tkaninami w Żarach kupiłam elegancką dzianinę w kolorze pomarańczowym i szyfon w troszkę ciemniejszym odcieniu. Uszyłam sobie z nich tunikę, taką akuratną na jesień :-)
Wykrój tuniki robiłam sama, bo takiego fasonu, jaki sobie wymarzyłam, w Burdach nie było. Niedawno byłam na szkoleniu w Drzonkowie i jedna z uczestniczek miała sweterek o podobnym kroju. Tak mi się spodobał, że musiałam taki fason mieć :-))))))
Przód prosty, z zaszewkami dopasowującymi moją 'talię osy', dekolt okrągły z małą kokardką. Tył natomiast - to bajka! Nie zszywany po środku, tylko spięty kokardkami z wstążki, a pod spodem szyfon :-) Rękaw niestety źle skroiłam, bo źle zrobiłam formę i wyszedł za krótki. Ale wyobraźnia zadziałała i doszyłam mankiety obszyte szyfonem, który jest na plecach :-))))))

Oto ona - moja wymarzona tunika :-)










Dzisiaj to w ogóle miałam wyjątkowy dzień - razem z mężem mamy 9 rocznicę ślubu :-))))) Dostałam piękne kwiaty od Męża, zaprosił mnie do restauracji na obiad i dostałam piękny prezent :-))))) 


A oto prezent :-))) 


Mogłam kupić sobie 4 metry materiałów, wstążki, zamki i wiele innych rzeczy do mojego krawiectwa!!!!! Oszalałam! Ach, co to był za dzień! 
I piękny, romantyczny spacer po parku w Żarach :-) 


Mogłabym codziennie mieć taką rocznicę ślubu :-)))) 





15 komentarzy:

  1. Wooooow gratuluję rocznicy ślubu, to już tyle lat razem... Cieszę się, że miałaś wspaniały dzień, oby wszystkie były takie zawsze! Życzę Ci wszystkiego co najpiękniejsze i dużo zdrowia!
    Ps. Tunika ma przepiękny kolorek!

    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Esterko:)))))))))) Piękny dźień:))))Wiecźnej i pięknej miłości:)))))i cudnego,mocnego potrójnego sźnura:))))))))...i bardzo przepraszam ,ale dopiero dźiś wysłałam przesyłkę:(
    buźiacxki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Qrko :-) i nie martw się przesyłką :-)

      Usuń
  3. Cudowna tunika :-)
    Gratuluję rocznicy ślubu :-) i życzę Wam jeszcze wielu spólnych cudownych lat.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana tunika bombowa,a plecy...marzenie:)Gratuluję rocznicy!!No i mąż sprawił najlepszy prezent:)Też bym oszalała,gdybym mogła tak sobie w włóczkach wybierać:)Wczoraj doszła do mnie paczuszka:)Bardzo dziękuję!!Bransoletki to ściągać nie będę w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwinko bardzo się cieszę, że prezencik się podoba i dziękuję za miłe słowa :-) pozdrawiam

      Usuń
  5. Tunika bajerancka, a tył seksowny ,kreacja akuratna na jubileusz, którego serdecznie gratuluję:)) 4 m. materiału, to teraz zaszalejesz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, poszaleję i to bardzo :-) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego na kolejne wspaniałe lata we dwoję :)!!!!
    Gratuluję Esterko i obyś pokazywała nam jeszcze więcej tych swoich "szyciowych wariacji":) Pozdrawiam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję jubilatom i dalszych twórczych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń