wtorek, 29 października 2013

róże i jesienne zmiany :-)

To moje ulubione kwiaty. I też ulubiony motyw na dekupaż, bardzo wdzięczny i uroczy. Na zamówienie dla mojej kochanej Lilii zrobiłam kilka kompletów dekupażowych butelek, słoików i drewienek. Jeden z nich ozdobiłam własnie różami :-) 


Zmieniam też sobie 'co nieco' w kuchni. Chcę dodać jej kolorków, wybór padł na czerwony :-) Wymieniam wszystkie pojemniki, maluję je, ozdabiam koronką. Krzesła też będą czerwone i jeszcze uszyję małą czerwoną zazdrostkę. Dzisiaj dostałam też od koleżanki z pracy jesienny wianek, genialnie pasujący do nowych zmian :-) 



Jesień jest piękna :-) 



4 komentarze:

  1. Pięknie ozdobione pojemniki - śliczne różyczki :-)
    Wianek jesienny cudowny - świetny prezent otrzymałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem, że takich jesiennych prezentów będę miała więcej :-) dziekuję Kasiu za miłe słowa :-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Butelkowy komplecik bardzo mi się podoba. Też uwielbiam ozdabiać przedmioty różami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a tak, zauważyłam to w Twoich pracach :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń