poniedziałek, 18 listopada 2013

szyld na otwarcie zakładu krawieckiego :-)

Niestety nie jest to mój zakład krawiecki, tylko bliskiej koleżanki. Zakład otwarty jest od początku sierpnia i naprawdę godny polecenia :-) Kiedy byłam w odwiedzinach u Taty owej koleżanki, zobaczyłam stare drzwi od wiejskiego pomieszczenia gospodarczego, piękne, drewniane drzwi. Powiedziałam Mietkowi, żeby wyciął z nich odpowiedni kształt i ładnie je zeszlifował, bo chcę zrobić z nich szyld :-) Mietek podłapał temat, szybciutko zabrał się do pracy i w tajemnicy przed Anią, wspólnymi siłami zrobiliśmy dekupażowy szyld :-) 

Oto etapy tworzenia szyldu reklamowego :











11 komentarzy:

  1. Ale się napracowałaś! Kawał dobrej roboty.
    Właścicielka Zakładu pewnie jest zachwycona? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Esterko jak przeczytałam tytuł to już chciałam gratulować! :(
    Ale na pewno i Ty kiedyś doczekasz swojego zakładu a szyld wyszedł bardzo ładny i w prawa w jego robieniu już będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały szyld :-) Idealnie go zrobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka przyjaciółka jak TY to skarb! Wsparcie dla początkującej w przedsiębiorczej koleżanki bezcenne!!!

    OdpowiedzUsuń