środa, 4 grudnia 2013

Tęczowy "music box"

Na pohybel zbliżającej się zimie, wydziergałam na drutach bardzo ciepłą chustę, z wełny estońskiej. Zużyłam 180 gram tejże włóczki i użyłam drutów nr 3 KP. Włóczka urzekła mnie swoimi pięknymi, tęczowymi kolorami, które świetnie będą kontrastować z zimową aurą. Chusta jest naprawdę bardzo cieplutka, aczkolwiek "gryząca" okrutnie. Nie nadaje się dla osób, które są wrażliwe na takie "podgryzanie". Ja je uwielbiam i wcale mi to nie przeszkadza.
Przyznacie, że chusta wyszła mi całkiem zacnie?




8 komentarzy:

  1. Chusta piękna jak kolorowy ptak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna chusta. Uwielbiam te kolory. Chusta przepiękna :-)
    Jedyne, co mnie odstrasza od tej włóczki, to to delikatne podgryzanie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna,te kolory są fantastyczne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, też będę robić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta jest swietna,sama zastanwiam sie nad zrobieniem chusty,ale nie mam pomyslu jak do niej sie zabrac.Dziekuje za podpowiedz co do tej wloczki rozowej,mam niedaleko mnie sasiadeczke,wiec zrobie jej prezent w postaci komina.Jeszcze tak jakby znalazl sie opisik do tej chusty :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń