środa, 15 stycznia 2014

granaty, zielenie i do czego służą palce :-)

Granatowa, jak letnia noc gwieździsta, taki piękny kolor ma włóczka Nako Lame, z której zrobiłam zamotek. Z tej samej włóczki, tylko w kolorze soczystej oliwki również powstał zamotek. Wykorzystałam po całym jednym motku :-) 






I teraz pytanie: do czego służą palce u rąk? Jak wiemy, palcami możemy robić dużo rzeczy :-) Ale palce można również wykorzystać do robienia zamotków :-) Po cóż nam młynek dziewiarski, druty lub szydełko? Moja serdeczna koleżanka zrobiła dla mnie taki oto zamotek, własnie na palcach:-) 
Włóczka Kotek Błysk






9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) Szczególnie podoba mi się zielony zestaw.
    A ten zrobiony palcami, nooo, czapki z głów!
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Inka :-) ten zielony zestaw to mój ulubiony :-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Cudowne zamotki :-) Wspaniałe kolory, a najbardziej podobają mi się te błyszczące przebłyski. Nigdy nie powiedziałabym, że takie cudo można zrobić na palcach...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiedziałam, że można takie coś zrobić na palcach, dopóki sama nie zobaczyłam na me własne oczęta :-) świetna sprawa :-) pozdrawiam

      Usuń
  3. A można można tutaj jest jak :)
    http://www.youtube.com/watch?v=ZgyYyWE8dDQ&feature=player_embedded

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się przejęłam linkiem że nie napisałam że cudne zamotki, a broszki jeszcze cudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi, od czego jest youtube, prawda? :-) pozdrawiam

      Usuń