środa, 8 stycznia 2014

tunika w pepitkę

Pepitka wraca do łask, coraz więcej ubrań się pojawia z materiału w taki wzór. Zakupiłam w SH dwa metry wełnianej, ale nie grubej pepitki (wykosztowałam się całe 3 złote!)i uszyłam z niej tunikę. Po bokach wszyłam czarny materiał, wyszczuplający talię i ozdobiłam go dżetami :-) Góra w "łódeczkę", rękaw lekko bufiasty, też ozdobiony dżetami. Długość ok. 90 cm. Tunikę nosi się rewelacyjnie, sam materiał troszkę "podgryza", ale mi osobiście to nie przeszkadza :-)))) 








12 komentarzy:

  1. Fantastyczna:)Zbieram szczękę z podłogi:)napodziwiać się nie mogę przestać:)tym bardziej,że zaczęłam więcej chodzić w spódnicach i sukienkach, których mi brakuje:)Znalazłam nawet jakieś kawałki punto:)Mam nadzieję,że zszycie prostokąta i wszycie gumki na miniówkę mi wystarczy wiedzy i umiejętności:)Cudeńko ehhh ta Twoja tuniczka Esterko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej! mam wyrzuty sumienia, odnośnie Twojej szczęki :-) dziekuję bardzo za słowa podziwu, ale jestem też pewna, że Twoje umiejętności szycia są również godne podziwu i miniówka z pewnością Ci wyjdzie ładnie ;-) pozdrawiam

      Usuń
    2. Malwinko, możesz mi podać namiary na super pasmanterie w Łodzi? Takie z włóczkami :-) planuję odwiedzić Twoje miasto w maju :-)

      Usuń
    3. Oj miej wyrzuty:)Dorzucisz się do protetyka i będzie ok:)A co do moich umiejętności szyciowych to są one zerowe:(zobaczymy co z tego wyjdzie:)Co do pasmanterii to nie wiem za bardzo,w Łodzi chodzę tylko sklepu firmowego Arlean.com.pl a resztę to raczej przez internet.W centrum tylko odwiedzam na Struga 2 a dalej się nie zapuszczam,bo Łodzi nie znam za bardzo.Tu tylko chwilowo mieszkam:)Jak będziesz to daj znać:)

      Usuń
    4. A że szyjesz to koniecznie musisz polimex odwiedzić...hurtownie krawiecką:)

      Usuń
    5. napewno dam Ci znać, jak będę w łodzi, może uda nam się spotkać :-) A do Arelanu i Polimexu z pewnością się udam :-) dzieki i pozdrawiam

      Usuń
  2. Elegancja Francja! Coco Chanel byłaby z Ciebie dumna :)
    Świetne te boczne wstawki.
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi nasłodziłas :-))))))))) dzieki :-)

      Usuń
  3. Na szyciu się nie znam, ale wiem co mi się podoba i Twoja szyciowa twórczość baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, jest mi miło :-) pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetna tunika, bardzo podobają mi się te wstawki z dżetami - dobry sposób na podkreślenie talii :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :-) lubię wszelkie wstawki podkreślające talię, bo wyszczuplają :-)) pozdrawiam

      Usuń