niedziela, 2 lutego 2014

haftowana spódnica dla W.

"Ciocia, uszyjesz mi spódniczkę?" 
"Pewnie, że Ci uszyję. A jaką chcesz spódniczkę?"
"Ładną" 
"Dobrze, będzie ładna" "  :-) 

I oto spódniczka dla 12 - letniej W. Uszyłam ją z haftowanej bordowej tafty. Góra wykończona szeroką gumą, do której doszyłam czarną podszewkę. Dół wykończony jest taśmą klejącą. Ładna? 
Ja już wiem, że się podoba :-) 




Już jest zamówienie na drugą spódniczkę :-) 

Pozwolę sobie jeszcze przypomnieć o głosowaniu na bloga mojego  Męża do konkursu Blog Roku 2013. Proszę wysłać sms o treści H00033 na nr 7122 :-) 

6 komentarzy:

  1. No śliczna bym powiedziała ,a nie tylko ładna ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to dobrze, że W. ma kochaną ciocię. Dobra praca na wszystkich frontach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódnica :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odnalazlam Cie po dlugiej mojej neobecnosci! Spodniczna b. ladna-koronkowa! Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna :) I to bardzo :) Dobrze mieć taką ciocię :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń