poniedziałek, 24 lutego 2014

srebro, kontuzja i wiosna :-)

Na specjalne zamówienie zrobiłam bransoletkę koralikową w kolorze czarno srebrnym, elementy wykończeniowe również w srebrze :-) Bransoletka ma być już na wiosenny image :-) 
Wykorzystałam koraliki Toho Hex nr 8 oraz szydełko nr 1. 


A teraz wiosna :-) Wczoraj wybraliśmy się z Mężem na spacer, oczywiście na stację kolejową, zobaczyć wyremontowany peron 3 :-) Była taka śliczna, słoneczna pogoda, więc jak nie skorzystać? Przy okazji spaceru skręciłam nogę w kostce i teraz jestem nieźle kontuzjowana :-) Ale dam radę, muszę się szybko kurować, bo niedługo jedziemy ponownie na Baby :-))))))) Wyczekiwany urlop już niedługo :-))))))) 

Wiosna w Żaganiu :-))) 





4 komentarze:

  1. Śliczne to zdjęcie z rzeką i chmurami

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka :-) Cudowne kolory - idealne :-)
    Spacer udany - wspaniałe zdjęcia. Skręconej nogi współczuję...
    Ja w tym tygodniu miałam korzystać z pogody i odpoczywać na urlopie, ale niestety musiałam z tego zrezygnować i jestem niepocieszona...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to zdjęcie z rzeką i chmurami - naprawdę

    OdpowiedzUsuń