czwartek, 27 marca 2014

wiosną, też można chodzić w kolorach jesieni :-)

Mimo iż wiosna już przyszła, udziergałam chustę w moich ulubionych kolorach jesiennych. Chustę zrobiłam z włóczki przypominającej bawełnę, choć nią nie jest :-) To włóczka Himalaya Everyday Rengarenk- w skrócie "garnek" :-) Szydełko nr 3. Na chustę zużyłam calutkie dwa motki. Dół wykończyłam wzorem szydełkowym, zielonym akrylem. 





A teraz wiosenne oczyszczanie organizmu - zbieramy sok brzozowy :-)
O właściwościach napisałam na blogu www.strukturalneodzywianie.blogspot.com




6 komentarzy:

  1. Oczywiście, że i wiosną można chodzić w kolorach jesiennych, jeśli tylko się je lubi:)
    Chusta jest fajna i kolorowa.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta. Powiedziałabym, że jest nawet lekko wiosenna.
    Zacny garnek :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta bardzo fajna taka przytulaśna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna chusta - przepiękne kolory. Bardzo jestem ciekawa tego "garnka".
    Zafascynowałaś mnie tą wodą brzozową...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Chusty w Twoim wykonaniu tak mnie zachwyciły, że sama zaczęłam dziergać:) jak będzie koniec to się pochwalę:) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)chusta moje kolorki :) ja też ściągam sok z brzozy używam do herbaty i kawy rewelacja :) pozdrawiam )))Marta Pycha

    OdpowiedzUsuń