wtorek, 5 sierpnia 2014

Będzie córeczka :-)

W ubiegłym tygodniu przyszedł dzień na refleksje :-) "Zatrzymałam się"  na chwilkę i poobserwowałam ludzi dookoła mnie, a w szczególności tych płci żeńskiej. Niby wiedziałam, ale dopiero teraz do mnie dotarło, że aż sześć koleżanek jest w ciąży i w tym roku zostaną mamuśkami :-) Temat dzieci jakoś mnie specjalnie nie ciekawi, no chyba że w grę wchodzą robótki dla maluchów :-) I tak oto dla przyszłej Mamy, a właściwie dla jej córeczki zrobiłam buciki i opaskę na głowę. Jak wiadomo, po pokazaniu w pracy takich ciupeńkich bucików, należy ich teraz zrobić jeszcze pięć par :-) Robię je z włóczki Elian Klasik, jest bardzo miękka i przyjemna w dotyku i w robocie :-) 

Buciki mają długość 8 cm, opaskę zrobiłam w obwodzie 40 cm. Zużyłam zaledwie jeden motek włóczki :-)





4 komentarze: