wtorek, 19 sierpnia 2014

wycieczka do internetu i entrelak :-))))

Tak się czułam, spędzając kilka dni u Beatki vel Qrka :-)))) Regularnie zaglądam na jej bloga, czerpiąc natchnienie i oczywiście polecam bloga z całego serca. Będąc u Qrki w domu, byłam niejako w internecie, to samo co na zdjęciach, widziałam naocznie w jej domu, cudowne uczucie :-)))) No i sama Beatka! Miód malina, cud dziewczyna! :-))) Dziękuję Beatko za te wspaniałe chwile spędzone u Ciebie :-))
Kilka migawek ze Słupska, znad morza i oczywiście robótki:







Beatka udzieliła mi również lekcji dziergania Entrelaka :-))) 



5 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia :-) Dobrze, że możemy spotkać na swojej drodze tak wspaniałe osoby :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. a w internecie dziś jakoś pusto.....dobrze ,że Henio mi tu mruczy z boku:))) Esterko-jeszcze raz bardzo dziękuję tobie i Sławeczkowi za tak cudny i spontaniczny łikend:))))

    OdpowiedzUsuń