poniedziałek, 25 sierpnia 2014

chusta w kolorach jesieni

Ranki są już zimne, jesień pcha się do domu drzwiami i oknami :-) Zimne ranki, chłodne wieczory, liście na drzewach również nabierają kolorów - po prostu jesień! Będąc niedawno u Qrki, poprosiłam ją by nauczyła mnie robić na drutach Entrelak'a. Zaczęłam u Niej robić, skończyłam w domu, nawet z trójkącikami na zakończenie nie było takiego problemu. Włóczkę wybrałam właśnie w kolorach jesieni, z dodatkiem złotej metalizowanej niteczki - Angora Gold Simli Batik, zużyłam calutki motek, druty nr 3 KP. Dookoła wymarzyłam sobie bordiurę na drutach, ale nie wychodziła mi tak jak chciałam, więc wykończyłam chustę szydełkiem nr 3 włóczką Elian Moher. 

Oto mój pierwszy entrelak :-))))) 




A do poprzedniego posta - sukienka retro na mojej Przyjaciółce :-))) 






1 komentarz:

  1. Cudna chusta :-) Gratuluję Twojego pierwszego entrelaka - wyszedł Ci doskonale.
    Suknie na właścicielce wygląda zjawiskowo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń