piątek, 8 sierpnia 2014

sezon włóczkowo - jesienny się zaczyna :-)

I co z tego, że sierpień, jak ja już mam  zamówienia na szydełkowe chusty na jesień :-) Koleżanka wpadła na pomysł, żeby zamówić u mnie chuste właśnie teraz, kiedy nie robi się jeszcze tak dużo z wełny i nie trzeba czekać w kolejce :-))) Po części ma rację, tylko że szydełko i druty mam cały czas w ruchu, może nie tak intensywnie jak jesienią, czy zimą, ale się robi :-)
Dzisiaj prezentuję chustę szydełkową w kolorze pięknej czerwieni. Włóczka Kocurek z dodatkiem złotej nitki, zużyłam półtora motka :-)







3 komentarze:

  1. Ten prosty wzorek wygląda bardzo efektownie,bardzo ładna chusta:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta :-) Kolor rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladna chusta! Bedzie pprzydatna w jesienne dni!

    OdpowiedzUsuń