piątek, 26 września 2014

Burda 10/2014 i bluzka turkusowa :-)

Każdego miesiąca, już od 20 lat, kupuję Burdę. Tak było również dzisiaj :-) Skoro świt wstałam i udałam się do mojej Pani z kiosku i zakupiłam wyczekiwane czasopismo :-) Burda 10/2014 -



Przeglądałam ją przy porannej kawce i od razu wpadło mi w oko kilka bardzo fajnych propozycji szyciowych. Co mi się spodobało?

To: 





(burdastyle.de) 

Najbardziej spodobała mi się ta ostatnia, fioletowa bluzka. Wyszukałam odpowiedni materiał, skopiowałam wykrój - model 135 i uszyłam :-) Oczywiście nie obyło się bez drobnych modyfiacji - dół lekko zaokrąglony, a góra wykończona jak w modelu 136, czyli do dekoltu wszyty tunel z plisą  zawiązywaną na kokardę i kwiatek :-) 




Aaaaaaa! I cekiny kwiatkowe przyszyłam :-) 




6 komentarzy:

  1. a ja się przymierzam zrobić takie wdzianko-pierwsze zdjęcie -na drutach:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam taki dzianinkowy materiał i sobie takie wdzianko uszyję :-)))) buziaki

      Usuń
  2. Uwielbiam tą sukienke na drugim zdjęciu!! Troche za gruba na nią jestem haha śliczna bluzka z cekinami kwiatkowymi..

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra, a ja myślę, że ładnie Ci będzie w tej sukience :-) Już idę materiału na nią szukać i zabieram się za szycie :-)))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. i dla mnie i dla mnie, proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście Liluś, dla Ciebie wszystko :-)))) buziaki

      Usuń