środa, 17 września 2014

jesienna chusta :-)

Jesień wkracza do nas wielkimi krokami. Kolory jesieni są moimi ulubionymi i jak tylko dostałam informację od mojego Męża, że w pasmanterii są nowe włóczki  - nie omieszkałam się tam udać :-) Oczopląsu dostałam na ich widok, takie piękne, takie milutkie... och... ach.... :-) Zakupiłam trzy moteczki włóczki Nako Vals, każda po 240 metrów, akryl z pięknym połyskiem. Na drutach dosłownie robótka płynie, i te kolorki.... :-) 

Na chustę, entrelak, zużyłam całe dwa motki, druty nr 3 KP. 






9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo Qrko :-) w przyszłym tygodniu oczekuj paczki ode mnie :-) pozdrawiam

      Usuń
    2. :)))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    3. aaaaaaaaaaaaaa..tylko rachunek dołącz!!!!!!

      Usuń
    4. to nie są tanie rzeczy....

      Usuń
  2. Cudna chusta :-) Wspaniałe kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta. Tez zamierzam zrobić entrelak, zobaczymy czy mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń