środa, 3 września 2014

nowe podkładki pod kubek i moja pracownia

Między jednym szyciem a drugim, uszydełkowałam dwa komplety podkładek pod kubek. Malutki remoncik zmusił mnie do zaprzestania szycia na kilka dni :-) Remoncik polegał na przemeblowaniu i dostawieniu nowych w miejscu, gdzie będzie moja pracownia krawiecka :-)))) Pomieszczenie jest nieduże, ale spokojnie pomieszczę się z moimi maszynami. Do pracowni robi się jeszcze regał i wieszaczek na nici :-) Zawsze marzyłam o własnej pracowni, jak widać marzenia się spełniają, trzeba tylko poczekać na odpowiedni czas :-) 







6 komentarzy:

  1. Śliczne podkładki - piękne kolory.
    Gratuluję własnej pracowni :-) Wspaniałe miejsce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widac marzenia sie spelniaja,jesli sie bardzo chce.Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna pracownia Esterko , pozdrawiam serdecznie :) Marta Pycha

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkładki świetne, a pracownia WOW! Zazdroszczę własnego kącika hobbistycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kącik krawiecki super , normalnie zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie:) i podkładki i pracownia:)i ten porządek!!brawo:)

    OdpowiedzUsuń