piątek, 10 października 2014

10 rocznica ślubu i fioletowe wdzianko :-)

Wczoraj minęło mi i mojemu Mężowi 10 lat naszego pieknego małżeństwa :-)))) Jak szybko ten czas zleciał i piekny był też wczorajszy dzień :-) Jak przyszłam do domu, zobaczyłam to: 


Tort od mojej dobrej koleżanki z pracy, prezenty i kwiaty od Męża i winko :-) A co było w prezentach?

Szpileczka i moje ulubione Brandy :-) 

                                           i 1000 wizytówek na otwarcie mojej pracowni :-)))))


Od mojej Siostry dostałam ręcznie robione drewniane lustro - okno i obrazki z napisem HOME: 




A mój Mąż dostał model lokomotywy ręcznie sklejany :-) 



Nie mogłam z wrażenia spać w nocy, więc wstałam skoro świt i wzięłam się za szycie. W ręcę wpadła mi fioletowa dzianinka i uszyłam sobie takie oto wdzianko. Krój prosty, ale bardzo praktyczny, gdyż ukrywa pięknie moje niedoskonałości figury :-))) 



Ach! Cóż to był za dzień :-) Takie rocznice mogę mieć codziennie :-)))) 






7 komentarzy:

  1. Gratuluję Jubileuszu Esterko,i powodzenia w prowadzeniu pracowni .
    Piękna wizytówka ,i przecudowne wdzianko .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę dalszych szczęśliwych lat:))Fajne prezenty,świetne wdzianko,śliczne wizytówki,powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo serdeczności z okazji rocznicy ślubu dużo miłości w miłości :) pozdrawiam :) Marta Pycha

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego dobrego Kochani :) z niewyspania powstało piękne cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Esterko,Sławeczku:)))))) ściskamy was najmocniej i najserdeczniej:)))))))))))))))))i abyście przez całą wieczność się sobą nie znudzili!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mocno spóźnione, ale bardzo serdeczne życzenia dalszych udanych, radosnych lat małżeństwa. Samych dobroci od życia udanego startu i rozkwitu pracowni - Ja tez tu pierwszy raz. Ale,...ale teraz będę częściej Jest co podziwiać.. Powodzenia. - hejo-ka

    OdpowiedzUsuń