środa, 8 października 2014

ciepły komin i nowości z mojej pracowni :-)

Zbliża się zima, więc na druty rzucam już cieplejsze i grubsze włóczki :-) Tym razem w połączeniu włóczek Angora Ram i cieniutkiej Rainbow Yarn udziergałam komin na drutach KP nr 3,5. Komin jest bardzo miły w dotyku, nie "gryzie", można nim dwa razy okręcić szyję :-)





Urządzając moją pracownię, pomyślałam sobie, że muszę znaleźć jeszcze miejsce na guziki, których mam przeogromnie dużo. Wczoraj po południu, dziergając  nowego entrelaka, słyszę, że coś się dzieje w pracowni :-) Mój Mąż "organizował" mi guziki i zrobił coś takiego :-)))))))) 



Wszystkie guziki, poukładane kolorami, wszystkie się pomieściły w słoiczkach, 
a mało miejsca zabrały :-))))) 


7 komentarzy:

  1. Wspaniałego masz męża...
    Komin cudny - świetnie wygląda otulony wokół szyi :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mój Jurek tak trzyma swoje przydasie w piwnicy:)))ależ u ciebie w pracowni porządeczek:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam cię Jurku
    Mąż autorki bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekażę pozdrowionka:))))))))))))) a ja ze swojej strony pozdrawiam męża autorki w imieniu swym a także męża-Jurka:)))

      Usuń
    2. Skomplikowane to, ale myślę, że chodzi o mnie :)
      DZIĘKUJĘ!!!

      Usuń
  4. cóż za majstersztyk!!!genialny MĄŻ :)
    ps.komin cudny :)

    OdpowiedzUsuń