niedziela, 26 października 2014

wełna 100% i komin w kolorze wina

Dostałam niedawno od mojej siostry wielką paczkę, a w niej włóczka w pięknym kolorze czerwonego wina - wełna 100% :-) Uhahana byłam od ucha do ucha na jej widok :-)  Cieplutko w rączki już jest przy samej robocie na drutach, a co dopiero przy noszeniu :-) Dostałam aż 9 motków, więc robótek troszke z niej powstanie. I tak na pierwszy rzut udziergałam na drutach komin :-) Włóczka nazywa się RHYTHM ROBIN - gruba angielska wełenka. Zużyłam ledwie 3 moteczki, druty nr 8 KP, wzór ściągaczowy. Zima mi nie straszna z takim kominem :-)))))




3 komentarze:

  1. Wspaniały i piękny ten kolorek .I ja bym się cieszyła z takiego prezentu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. umiejętność plecenia jest cudem :) bo niestety mimo wielu nauk mi się nie udaje ! tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny prezent :-) Rewelacyjny komin - kolor doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń