środa, 26 listopada 2014

bluzka z Burdy 12/2014

Ostatnie wydanie Burdy obfituje w ładne wykroje. Jednym z nich jest model 114, bluzka przypominająca retro, piękne bufiaste rękawy z długim mankietem i marszczony golf. Bardzo łatwa do uszycia, krój zrobiony idealnie. Uszyłam jedną w rozmiarze 48. Powiększyłam wykrój i lekko zmodyfikowałam. Całość uszyłam z dzianiny punto, a rękawy uszyłam z szyfonu.  Dekolt zrobiłam okrągły, bez golfa, ale za to nakładam szyfonowy "komin", jak dla mnie bardziej uniwersalnie :-) Bluzka ma długość 85 cm. Tak naprawdę dzianina ma kolor granatowy, ale przy tej "bezświatłowej" pogodzie trudno zrobić ładne zdjęcia.





5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Qrko! Ty wiesz co zrobić :-) Idź po materiał, wiesz gdzie :-) Wysyłaj, a ja Ci szyję i odsyłam :-)))))

      Usuń
  2. Śliczna :-) Wspaniały pomysł z szyfonowymi rękawami i takim samym "kominem". Cudna bluzeczka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczka. Jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności krawieckich. Dla mnie to czarna magia. Pozdrowienia - Joana

    OdpowiedzUsuń