środa, 5 listopada 2014

nowa chusta jesienna :-)

Sezon chustowy już dawno rozpoczęty, kilka już oczywiście wydziergałam. Ale tak naprawdę, dopiero teraz mam czas na szydełkowanie i robienie na drutach i szycie i wiele innych przyjemnych rzeczy :-) Tak się cieszę tym wolnym czasem, że codziennie powstaje nowa chusta :-) Dziś jest środa, a ja kończę już trzecią :-) Ale narazie pokażę jedną. Zrobiłam ją szydełkiem z włóczki Malwina. Kupiłam ją w maju w fabryce Arelan w Łodzi. Włóczka ta jest "kopią" dawnej Malwy z jeleniogórskiej fabryki Anilux. Skręt i skład włóczki jest identyczny. Na chustę zużyłam dwa motki po 370 metrów. Wyszła mi dosyć duża - 180 x 100 cm. Ma piękny chabrowy kolor. 
Jakby ktoś marzył o takiej, to zapraszam na srebrną agrafkę (klik) :-)




4 komentarze:

  1. przyda sie na jesienne wietrzne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna :-) Wspaniały kolor. Śliczny wzór - bardzo podoba mi się border.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Esterko-pracusiu:)),,,,czyżby już twój centymetr był cały skasowany??? jesteś człekiem wolnym???? buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak kochana Qrko :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń