poniedziałek, 3 listopada 2014

słoń i bardzo dziwne zamówienia:-)

Dzisiaj króciutko i szybciutko :-) Za dużo się ostatnio u mnie dzieje i nie nadążam :-) Dzieją się rzeczy pozytywne oczywiście :-) Ale o tym innym razem.
Czasami dostaję takie nietypowe zamówienia, np. "zrób mi afrykański słoik", albo "zamawiam zebrę", albo "ciocia, uszyj mi kieckę" - "jaką?" - "fajną" :-) Przeważnie mówię: "dobrze" i moja wyobraźnia ma wielkie pole do popisu :-) Tydzień temu otrzymałam właśnie takie dziwne zamówienie od szwagierki : "zrób mi afrykański słoik":-) Hmmm... afryka to bardzo szerokie pojęcie. Zdecydowałam się na słonia, takiego własnie afrykańskiego. Słoik ozdobiłam decoupagem.
A więc przedstawiam słoik afrykański:



2 komentarze:

  1. bardzo fajnie wyszło :) myślę, że spełnia wymagania bycia "afrykańskim słoikiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :) choć rzeczywiście ciekawe zamówienia Ci sie trafiają :):)

    OdpowiedzUsuń