poniedziałek, 15 grudnia 2014

co uszyć z resztek materiałów?

Uzbierałam niezły arsenał takich kawałków materiałów. Raczej staram się nie wyrzucać większych podczas szycia. Mam syndrom: "a może się przyda" :-) No i się przydało. W ciągu ostatniego roku szyłam kilka rzeczy z polaru, więc tych kawałków było sporo. A że siostra poprosiła mnie o uszycie bluzy, więc wykorzystałam owe kawałki :-) Szary polar poszedł na przód i tył, granatowe kawałki poszły na rękawy, kołnierz i kieszenie. Na kaptur niestety zabrakło. Ale nic straconego, przewiduję uszycie drugiej bluzy dla mojej siostry na początku przyszłego roku. Według zamówienia, bluza miała być kolorowa, w kwiaty. Ozdobiłam ją dużymi kieszeniami, na które naszyłam kwiatki z filcu z dużym drewnianym guzikiem. Na rękawach i kołnierzu wyszyłam wełną wzorek. Ozdobą jest też zielony zamek.
Bluza się podoba :-)






4 komentarze:

  1. Świetna bluza :-) Piękne kolory, a kwiaty na kieszeniach doskonałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie zmarnuje :) super bluza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja jak zwykle:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Bo w końcu nic nie wolno wyrzucać! A to pokazuje, że naprawdę czasami z niczego, można zrobić piękne rzeczy! :) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń