czwartek, 18 grudnia 2014

moja pierwsza firanka szydełkowa :-)

Pierwszy raz robiłam na szydełku firanę :-) Serwetek i obrusów już narobiłam trochę, ale firanki nigdy. Zgodnie z zamówieniem miała być z elementów łączonych, zrobiłam więc 39 niedużych kwiatków, a resztę pociągnęłam do góry siatką. Wszystkie kwiatki są łączone od razu przy robótce. Nic nie jest zszywane. Firana ma wymiary 115 x 105, jak na początek wystarczająca długość :-) Robiłam ją z białego kordonka Ariadny 120/2, szydełko nr 0,8.
Niestety nie miałam gdzie zrobić zdjęć, mieszkanie mam wysokie i jakbym ją zawiesiła na oknie, nie byłoby efektu.






3 komentarze:

  1. Piękna :-)
    Cudne elementy - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam :)
    zdrowych i wesołych Kochana :*

    OdpowiedzUsuń