piątek, 5 grudnia 2014

turkusowe wdzianko i kwiaty zimą :-)

Koleżanka przyniosła niedawno ogromny kilogramowy motek włóczki akrylowej, w pięknym turkusowym kolorze. Miałam zrobić coś z niego i pomyślałam, że dobrze jej będzie we wdzianku wiązanym na bokach. Szybko zabrałam się za robotę, bo inne zamówienia gonią :-) A przy okazji nadeszły mroźne dni, więc wdzianko dla takiego zmarźlucha jak koleżanka jest w sam raz :-)
Jak wspomniałam wczesniej, wdzianko zrobiłam z włóczki akrylowej, bardzo dobrej gatunkowo. Niestety nie było etykietki, więc nazwy nie podam.
Ostatnie dni były tak pochmurne, że ciężko było uchwycić jakiekolwiek światło do zdjęć, więc nienajlepszej są jakości.





Zrobiłam też mały "stosik" kawiatków do zamotków i jako broszki : 



Teraz zajmuję się baaaardzo dużym zamówieniem szydełkowym, ale o tym innym razem :-) 


4 komentarze:

  1. Rewelacyjne wdzianko :-) Świetny pomysł - bardzo mi się podoba :-)
    Broszki cudne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutkie to wdzianko. Robótka wygląda miękko, przytulaśnie. I ładny ten kolor.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny...moze byla by mozliwosc poprosic o schemat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie :-) postaram się zamieścić w przyszłym poście :-) pozdrawiam

      Usuń