czwartek, 22 stycznia 2015

bluza dla stolarza :-)

Rzemiosło - to jest to co lubię. Fach w rękach, precyzja i dokładność, tworzenie nowych, pięknych rzeczy codziennego użytku i tych artystycznych. Stolarstwo zawsze mnie pociągało. Zapach drewna, obróbka i widoczny efekt pracy. Jak wybierałam zawód, miałam dylemat, czy wybrać krawiectwo, czy stolarstwo. Wybrałam krawiectwo - bardziej damski zawód :-) Ale jak się dowiedziałam, że mój dobry kolega chce otworzyć swoją pracownię stolarską, od razu wiedziałam, że praca jego rąk, będzie widoczna w mojej pracowni :-) Wieszaczki na nici i regał to jego "sprawka" :-) Razem zaczynaliśmy działalność w grudniu i dla niego też uszyłam "firmową" bluzę z polaru, w kolorach drewna oczywiście :-) Zapraszam na stronę internetową naszego żagańskiego stolarza: http://www.stolarz-zagan.pl/ i korzystania z jego usług :-)
Bluzę uszyłam z miękkiego polaru, zapinana na zamek, ze stójką, duże kieszenie, wyhaftowane logo firmy.











2 komentarze: