czwartek, 1 stycznia 2015

haftowana gejsza... Prezentacja hafciarki Brother Innov-is V3.

W poniedziałek nastapiło oficjalne otwarcie mojej pracowni :-)))) Ciężko mi z niej wyjść, bo szyję na kilku nowych maszynach. Jedną z nich jest hafciarka Brother Innov-is V3! Maszyna przeszła moje najśmielsze oczekiwania! Ma tyle wbudowanych wzorów i tyle funkcji, że długo będę jeszcze ją poznawać :-) Mam do niej jeszcze program hafciarski, dołączony jako gratis:-) Hafciarka jest bardzo prosta w obsłudze i ma przepiekny kształt :-) Ma wbudowanych 227 wzorów haftów i w 17czcionek. Dwa tamborki: 300 x 180 mm EF76 i 100 x 100 mm EF74 i duży ekran dotykowy. 
Przeglądając wszystkie wzory w oko wpadła mi piękna gejsza :-) Dzisiaj postanowiłam ją wyhaftować. 

A robiłam to tak: 










Wyhaftowany motyw wykorzystałam do uszycia torby na zakupy. Materiał: czerwony len, podszewka.



Maszynę kupiłam w moim ulubionym sklepie Maszyny Dousa Wrocław. Gorąco polecam! 

Przy okazji zamieszczę drobne ogłoszenie: 

Sprzedam hafciarkę Brother NV-90E: 


Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy: estera.kurek@vp.pl 



10 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć takiego cuda.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwych chwil w tym Nowym 2015 Roku.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Arcydzieło:-)powodzenia Esterko w pracy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo!Powodzenia w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciociu kochana!!!
    Jak pokazałam Maciejce co to cudo potrafi.... już ma dla Ciebie kolejne zlecenia:)
    Do poniedziałku. Jeszcze bardziej niecierpliwa Mimbla:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabierzcie jeszcze Małą Mi. Ostatecznie Paszczaka i Pannę Migotkę

      Usuń
  5. Dech zapiera w piersiach ......... Co nasza Esterka jeszcze wymyśli .... B.Z :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O to właśnie chodzi:-)jestem fanką jej artystycznej nieprzewidywalności;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gejsza - cudo :) a mam pytanko, czy ta hafciarka da radę wyhaftować polskie znaki w napisach? Pytam, bo w przyszłym miesiącu chcę taką kupić i haftować głównie napisy :)

    OdpowiedzUsuń