poniedziałek, 12 stycznia 2015

uszyłam torebki filcowe

Niedawno koleżanka wypatrzyła na necie torebki filcowe i taką też zamówiła do uszycia u mnie :-) Szczerze mowiąc nie wiedziałam jak się szyje taki gruby filc, czy maszyna pociągnie i jaki będzie tego mojego szycia efekt. Ale postanowiłam spróbować, tym bardziej że takie torebki też  mi się podobają :-) Kupiłam więc kilka metrów filcu w różnych kolorach i zabrałam się za pracę. Torebki mają wymiary 40 x 35 x 15 cm, boki i uszy są z filcu w kolorze czerwonym, kwiaty filcowane ręcznie na sucho. Oto efekt pracy moich dzielnych maszyn i moich rąk :-)







Torebki są bardzo lekkie, pojemne i przy tym ładne :-)
 Powstanie ich jeszcze kilka :-) 

3 komentarze:

  1. Cudne torby :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czego się nie podejmiesz, Estero, super Ci wychodzi! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń