poniedziałek, 16 lutego 2015

polar exclusive :-)

Ten jest dla mnie, bo ma piękny wrzosowy kolor, którego niestety nie widać na zdjęciach. Lubię polarki, ale ten chciałam uszyć sobie w wersji bardziej eleganckiej. Znalazłam fajny wykrój w kwartalniku Moda na szycie 4/2014, model 32. Chętnie uszyłam ten model , aby sprawdzić jak robione są wykroje w Modzie. I co się okazało, wykroje są sporo za duże jak na podane rozmiary. Jest informacja, że wykroje posiadają naddatek na szwy, ale i tak są sporo za duże. Zrobiłam wykrój na rozmiar 44, a spokojnie mogę nim się posługiwać krojąc żakiet rozmiaru 46 :-) Ale ogólnie rzecz ujmując magazyn godny polecenia.

Materiał: polar. Zużycie: 1,5 metra wrzosowego, resztka polaru czarnego. Dodatki: zamek, sznurek ściągaczowy, końcówki blokujące sznurek.





1 komentarz: