czwartek, 19 lutego 2015

spódnica i kamizelka ze skóry

Nie jest to oczywiście skóra naturalna :-) Ale bardzo dobry materiał skóropodobny. Uszyłam z niego prostą spódnicę ołówkową i kamizelkę. Spódnica ma długość 65 cm, z tyłu zapinana na kryty zamek, a na dole rozporek na zakładkę, jest na podszewce. Kamizelka natomiast, krojona z przodu na prosto, bez wykończenia, podwinięty i dwa razy przestębnowany ma tylko dół. Z tyłu zaszewki dopasowujące. Jak już ubrałam w całość mojego manekina, to doszłam do wniosku, że skóra to nawet wyszczuplić potrafi :-)
Strój prosty, ale bardzo elegancki :-)








3 komentarze:

  1. Świetny pomysł, wygląda jak prawdziwa skóra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw! :)

    U mnie ostatnio spódnica z klinów;)

    Pozdrawiam!
    www.zloscszycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń