środa, 4 lutego 2015

tunika mocno wyszczuplająca :-)

Czasami szyjąc odzież, trafiają się zamówienia typu: "zrób tak by mnie nie pogrubiało, a wyszczupliło" :-) Jak szyję z materiału zwanego pepitką, jest wiele obiekcji, czy ten wzór aby na pewno nie pogubi, Osobiście uważam, że pepitka nie pogrubia, a naprawdę ładnie można nią zatuszować wszelkie niedoskonałości figury. Tak też było w tym przypadku. Dzianina w pepitkę, z niego miała powstać tunika - wyszczuplająca oczywiście :-) Zastosowałam do niej modny trik "odchudzający" o dobre kilka kilogramów, w ruch poszła czarna eko skóra w delikatny wężykowy wzór. I powstało taka oto tunika. 
Długość 90 cm, dopasowana w talii, dekolt okrągły, rękaw długi. 
Wykrój własny. 






Jak modelka się zgodzi, to wstawię zdjęcia "na ludziu" :-) 

4 komentarze:

  1. Esterko:)) tyle się u ciebie dziej:)) a ja nie mam czasu nawet podrapać sie po.....głowie:))))))) ale chyba tak lubię:)) wczoraj myślałam o was!! buziaki od naszej dwójki dla ciebie i mężusia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna!A czy szyjesz na odległość?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń