poniedziałek, 30 marca 2015

kolorowo i wiosennie... szydełkowe podkładki pod kubki

Tak mnie naszła ochota na zrobienie szydełkowych podkładek pod kubki, że musiałam coś udziergać :-) Wybór padł na włóczkę Himalaya Everyday Anti Pilling w pięknym wiosennym kolorze zielonym, na włóczkę Sunny - bawełna w kolorze stalowo miętowym oraz włóczkę Patons FaB w wiosennych pstrokatych kolorach  :-)

Trzy rodzaje włóczek, a każda dała piękny efekt w postaci szydełkowych podkładek pod kubeczki:-) Na każdy komplet (6 sztuk) podkładek zużyłam nieco ponad 100 metrów włóczki, robiłam je szydełkiem nr 3,5.







Podkładki są do wzięcia :-) 

9 komentarzy:

  1. Zapachniało kawą :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas dziś wiejeeeeeeeeee,,,padaaaaaaaa...tylko piś kawkę:)))) buziaczki dla Ciebie i Połóweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też okrutnie wieje :-) rano wybrałam się na wieś i myślałam, że wszystkie włosy z głowy mi powyrywa :-) również buziaczki dla Ciebie i Połóweczka

      Usuń
  3. Śliczne podkładki w cudnych kolorach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Zamawiam te zielone są tak samo szalone jak ja :-P AGA!

    OdpowiedzUsuń