środa, 22 kwietnia 2015

Burda "Duże jest piekne" 1/2014 - błękitna bluzka koszulowa w stylu dżinsowym

Miałam kilka metrów błękitnej bawełny, która leżała i czekała na swoją porę już dość długi kawałek czasu. I doczekał się materiał swojego momentu:-) Przyszła koleżanka i zobaczyła, jak nosi fajną koszulę, właśnie z tego materiału :-) Więc zabrałam się za szycie. Wybrałyśmy krój z Burdy "Duże jest piękne" 1/2014, model 430.  Koszula jest klasyczna, zamiast kołnierza ma stójkę i nie ma zapięcia na całej długości. Z przodu i z tyłu ma karczek, a boki i rękawy zapinane są na paski, co daje świetny efekt koszuli w stylu dżinsowym. Żeby ten efekt jeszcze bardziej podkreślić, szwy obszyłam rudą nitką do dżinsów. Guziki również dałam w kolorze rudym. Bardzo podoba mi się ten krój bluzki, świetnie wyszczupla i pewnie jeszcze nie raz do niego wrócę :-)





1 komentarz:

  1. Tak ;-) koszula rewelacja ! Cieszę się, ze została uszyta dla mnie:-P dziękuję

    OdpowiedzUsuń