piątek, 10 kwietnia 2015

dzianina za 2 złote :-)

Kupiłam już spory czas temu dzianinę w baaardzo atrakcyjnej cenie (3 metry za 2 złote:-)) w pięknym fioletowym kolorze. Dzianinka jest dość cienka i od razu planowałam ją przeznaczyć na bluzkę. Czekała tylko na odpowiedni krój. Między czasie dokupiłam kawałek haftowanej koronki i jak się okazało w identycznym kolorze co dzianinka :-) Wyszukałam sobie fajny wykrój w Burdzie, ale doszłam  do wniosku, że jest zbyt "bogaty" jak na te tkaniny. Pomyślałam, że tutaj ozdobą będzie koronka i najbardziej odpowiednim będzie prosty wykrój.
Bluzka uszyta jest z dwóch warstw: przód to dzianina, a na wierzchu koronka, z tyłu dwie warstwy dzianiny. Rękaw jest jedynie jednowarstwowy. Bluzka jest dołem lekko zaokrąglona, rękawy ma długie, wykończone koronkowym mankietem, dekolt okrągły, wykończony lamówką.
Koronka jest haftowana i ozdobiona świecącymi cekinkami, więc bluzkę zaliczam do tych eleganckich :-)
Kolor bluzki najlepiej oddaje pierwsze zdjęcie :-)






2 komentarze: